Torsdag 14 April

Risk för thundershower ikväll? Ja enligt väderprognoserna så är det så, känns mycket märkligt med tanke på att det i princip fortfarande är vinter här. Jag har då aldrig varit med om åska under vintern, men vi får se om det stämmer eller inte.
Idag tog jag en vilodag från skidåkningen, har fått så ont i smalbenen de senaste gångerna vi har åkt. Så jag tog mig en springtur och en promenad idag istället, vilket kanske inte var det bästa för smalbenen men det gör då inte lika ont när jag springer som när jag åker skidor. Krisse for upp på berget idag och det visade sig att det var riktigt bra, tydligen en massa puder! Det har snöat en hel del inatt :) Och även nu snöar det på rätt bra.

Imorgon åker Krisse iväg till Squamish för att göra en sista storhandling, förrådet börjar eka lite smått. Förhoppningsvis har vi beräknat våran handlingslista rätt så att vi inte behöver handla så mycket mer efter det här, vore himla skönt.


Ikväll blir det att mysa ner i soffan framför en film, 127 Hours.



Vi gjorde burgare till middag idag, Krisse gjorde sig en ganska så fet en.






Kommentarer
Postat av: Lena/Håkke

Go´natt eller morgon!

Åska nu???

Kan bli nått häftigt i dom bergen.

Blir det hockey trunken Krisse tar med som shopping väska?

Du kanske borde vila nån dag från träningen och se om det blir bättre i benen då.

Vi har fint väder solen skiner och +6C.

Hoppas ni hinner få godiset till påsk skulle vara framme 16/4.

Ha en go´natt och en skön morgondag! Ps. hälsa de vithövdade

Kramar till er.

2011-04-15 @ 08:47:41
Postat av: Marie å Peder

Vilka härliga bilder å video klipp jag tycker att du ska vara rädd om dig älskade vackra barnbarn vårat du ska inte överanstränga ditt ben. Här hemma har vi haft bra väder jag har krattat lite runt bron hundhår medmera det går fort nu snön är snart borta kramar till er var rädd om er Mormor å Morfar molly å hilda

2011-04-15 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0