Fredag 20 Maj

Fredagen var en av de härligaste dagarna hittills! Det kändes som sommar. Vi bestämde oss för att åka till Lost Lake och sola. Det finns en massa cykelvänliga trails vid Lost Lake så Krisse och Benjamin cyklade medan jag och Terese promenerade. Vi slog oss ned på en brygga, det var så härligt! Det var otroligt varmt så det var rätt skönt att ligga på bryggan då det fläktade en aning. Vattnet var dock inte lika varmt och skönt som luften, såklart, men vi tog oss iaf ett dopp! Första gången för iår. Det var så kallt så att man fick sig en liten chock. Håkan, det var till och med kallare än i poolen i Grekland! Det hade blivit svårt för dig att doppa dig i Lost Lake.... Haha.
Efter ett tags solande så kom det ut två män på bryggan. Helt plötsligt slet dom av sig alla kläder, och då menar jag alla kläder. Sen tidigare låg det en gammal gubbe på bryggan och även han slet av sig alla kläder när dom andra gjorde det. Då blev det inte lika trevligt att ligga kvar där, så vi förflyttade oss in på land. Men men, det var skönt så länge det varade :)


Här kommer bilder från våran underbara dag!

Helt ok utsikt från bryggan :)

Krisse tar sig ett dopp!

<3

Jag och Terese doppar oss, vi var nog tillbaka uppe på bryggan lika fort.

Dock fick man betala sitt pris... Jäklar vad vi brände oss! Solen tar en aning mer här än i Sverige, hade dessutom solskyddsfaktor på mig.



Efter middagen for jag och Krisse ut på en cykeltur. Vi cyklade upp till en utkiksplats som kallas Green Lake Look Out, där har man bra utsikt över Green Lake och en hel del annat. Eftersom vädret var så klart fick vi se solnedgången, det var jättemysigt. Cyklingen till utkiksplatsen var enbart uppåt, det var rätt jobbigt och man var nästan sjöblöt när man väl kom fram. Men det var värt det och på hemvägen rullade man på hur lätt som helst ;)


Här ser man en del av Green Lake

Jag älskar detta!

Mys <3

Vi byggde våran egna Inukshuk

Påväg hem mötte vi en björn!

Det går inte att inte älska detta.


Kommentarer
Postat av: Mona

Lika magiskt som alltid med alla bilder!!!

Men så modoga ni var som badade :)

Ska bli så kul att få se alla bilder på stor tv:n sen då ni kommer hem. Hur nära var ni denna björn? Inte lika nära som de ser ut hoppas jag ;)

Kram

2011-05-22 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0