Måndag 9 Maj

Rastlösheten fick vara nog... Vi tog tag i de gräsliga cyklarna och trampade ner till Alpine Market och köpte oss lite gotta. Sen fortsatte vi cykla ner mot Green Lake, vi tänkte slå oss ned och bara njuta utav utsikten. Utsikt fick vi allt, inte vilken utsikt som helst heller. En måndagkväll, sittandes på en bänk, godis i munnen och en björn strosar runt inom vårat synhåll. Det var häftigt! Sen fick vi även se en bäver simma förbi.







Jag gillar Kanada på det sättet att människan, naturen och djuren är mer i ett än vad de är hemma i Sverige. Här tar verkligen alla vara på det dom har, jag önskar att vi i Sverige kunde göra det mer. Det blir ett så mycket trevligare ställe att leva på, för alla.

Med det sagt säger jag Go'Natt!


Kommentarer
Postat av: Peder å Marie

Häftigt att se björn på kort men men inte i verkligheten var rädd om er kramar mormor å morfar

2011-05-10 @ 10:28:03
Postat av: Mona

Tänkvärt det du skriver gumman! Man ska försöka leva mer efter de, ta vara på tiden och varann.

Måste ju erkänna att bilderna på björnarna är fantastiska...men hua så skrämmande samtidigt. Jag håller på att baka för fullt :)

Ha en bra dag då ni vaknar.

Kram

2011-05-10 @ 13:56:31
Postat av: Peder å Marie

Häftigt att se kort på björnar men men jag vill inte möta någon kramar till er var rädd om er mormor å morfar

2011-05-10 @ 16:17:10
Postat av: Lena/Håkke

Go´morron!

Tänkvärda och kloka ord du skrivit, håller med dig.

Fina bilder, vilken jättebjörn.

Lite björnfrossa?

Godis är inte fel,aldrig fel gott, gott.

Ha en bra dag vi hörs ikväll/idag.

Kramar till er!

2011-05-10 @ 17:13:33
Postat av: Stina

Fina bilder Lisa,hoppas ni var på behörigt avstånd från björnen.kram Stina:)

2011-05-10 @ 18:41:54
URL: http://marcushedmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0